Зворотній зв’язок з людьми, для яких ми працюємо, надзвичайно важливий для Національної служби здоров’я. З початку року контакт-центр НСЗУ 16-77 отримав понад 36 тисяч дзвінків. З яких 56,3% від пацієнтів. Нагадуємо, яку інформацію можна отримати, зателефонувавши до контакт-центру.
Яку інформацію можуть отримати у контакт-центрі НСЗУ пацієнти?
Куди звертатися в інших випадках?
Щоб дізнатись графік роботи медичного закладу та наявність відповідних фахівців у ньому потрібно телефонувати безпосередньо до закладу.
Дізнатись про наявність в медзакладі ліків за Нацпереліком можна на сайт https://eliky.in.ua/ або зателефонувати в місцевий департамент охорони здоров’я.
Контакти сімейного лікаря, з яким пацієнт має декларацію, можна дізнатися в реєстратурі закладу, де він працює або через медичні інформаційні системи.
Робота МСЕК – інформацію слід уточнювати безпосередньо в лікарнях, де працює МСЕК.
КНП "Міська лікарня №3" Харківськоі міськоі ради - сучасний медзаклад, де надається кваліфікована різнопланова амбулаторна медична допомога, функціонують медичний стаціонар та цілодобовий травматологічний пункт
пр. Ново-Баварський, 90, м. Харків, 61129
E-mail: [email protected]
телефони: інформатори, медреєстратори -
725-57-22, 725-57-59; приймальня - 725-57-20