Skip to main content

КОНТАКТ-ЦЕНТР НСЗУ 16-77: ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПАЦІЄНТІВ

| ,

Зворотній зв’язок з людьми, для яких ми працюємо, надзвичайно важливий для Національної служби здоров’я. З початку року контакт-центр НСЗУ 16-77 отримав понад 36 тисяч дзвінків. З яких 56,3% від пацієнтів. Нагадуємо, яку інформацію можна отримати, зателефонувавши до контакт-центру.

Яку інформацію можуть отримати у контакт-центрі НСЗУ пацієнти?

  • Перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій.
  • Що робити, якщо в лікарні вимагають гроші?
  • Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра або лікарню, яка має договір з НСЗУ на амбулаторний пакет, а отже – там працюють вузькопрофільні фахівці, можуть проводити лабораторні та інструментальні обстеження.
  • Адреси та контактні дані медичних закладів, які мають договір з НСЗУ.
  • Як працює програма “Доступні ліки” та які ліки можна отримати безоплатно?
  • Які препарати включені до програми “Доступні ліки”?
  • Адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки за програмою “Доступні ліки”.

Куди звертатися в інших випадках?

Щоб дізнатись графік роботи медичного закладу та наявність відповідних фахівців у ньому потрібно телефонувати безпосередньо до закладу.

Дізнатись про наявність в медзакладі ліків за Нацпереліком можна на сайт https://eliky.in.ua/ або зателефонувати в місцевий департамент охорони здоров’я.

Контакти сімейного лікаря, з яким пацієнт має декларацію, можна дізнатися в реєстратурі закладу, де він працює або через медичні інформаційні системи.

Робота МСЕК – інформацію слід уточнювати безпосередньо в лікарнях, де працює МСЕК.

Джерело: НСЗУ Національна служба здоров’я України